Descobriu Europa… amb aquesta col·lecció de dvd’s

La Biblioteca ha adquirit recentment la col·lecció de 15 dvd’s “Descubrir Europa”.

Estan agrupats en quatre grups temàtics: Europa des de l’aire, Europa salvatge, Grans civilitzacions i Pobles que crearen Europa.

Aquesta col·lecció és una invitació a descobrir Europa des d’una perspectiva inèdita. Ens facilita informació sobre els pobles, l’art i els monuments, la seva història, cultura i tradicions, la seva religió, paisatge i natura. Tot això durant més de 15 hores d’increïbles documentals.

I perquè us en feu una idea, això és el que podreu trobar al primer volum:

“Balada irlandesa: observado desde el cielo, el paisaje de Irlanda adquiere otra dimensión, como lo demuestra la famosa Calzada de los Gigantes, que hunde sus columnas de piedra en el mar. Al llegar al condado de Donegal, los acantilados dejan paso a fantásticos estuarios, mientras que las islas de Aran forman un paisaje agreste y único en el mundo. El viaje termina en una roca m´tica, el faro de Fastnet Rock”.

Podeu trobar-los a la secció de Turisme de la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.