Bibliografia “vampiresca”

La Biblioteca Pública de Lleida realitza al llarg de tot l’any exposicions bibliogràfiques sobre el seu fons pensades per a facilitar la cerca i el préstec dels seus materials als seus usuaris.

Les Mostres són treballades a partir d’un tema que es tria tenint en compte els gustos, preferències i necessitats de la població en general a la qual servim.

Just aquest mes de maig ha finalitzat la taula bibliogràfica encapçalada pel tema “Vampirs”.

Per tal de que pugueu estar informats d’aquest fenòmen supersticiós on conflueixen diversos aspectes relacionats amb la sang, la luxúria i el poder, us hem preparat un llistat bibliogràfic d’aquesta exposició.

Podeu consultar-lo aquí: BIBLIOGRAFIA VAMPIRS 2011

I a més… a pocs dies de l’entrada oficial de l’estiu ja es hora de posar-se en forma i per això us anunciem que per aquest mes de juny la mostra es centrarà en l’“Operació bikini”: dietes saludables, bellesa corporal, estètica i exercici físic que ens ajudarà a estar més radiants en aquesta època de l’any.