Grups de lectura 2010/2011: lectures recomanades

A la Biblioteca Pública de Lleida des del setembre del 2010 fins al maig del 2011 hem tingut a disposició dels usuaris un seguit de grups de lectura ben variats, fins un total de 6: tres grups de novel·la contemporània, un de novel·la policíaca, un d’històrica i un de ciència ficció i fantasia.

Us recomanem per aquest estiu la lectura d’alguns d’aquests llibres que hem comentat a les sessions i que han tingut una molt bona rebuda!

Auel, Jean M. El clan del oso cavernarioDongala, Emmanuel. Johnny Gos RabiósEugenides, Jeffrey. MiddlesexGary, Romain. La vida al davantGiannakopoulou, Dora. L'emprova del vestit de nuvia

Hanff, Helene. 84 Charing Cross RoadJones, Lloyd. El senyor PipLem, Stanislaw. SolarisMay, Peter. La isla de los cazadores de pájarosMoncada, Jesús. Camí de sirga

Roth, Philip. L'Animal moribund Reza, Yasmina. Una DesolacióSapkowski, Andrzej. El Último deseo Spillane, Mickey. Yo, el jurado Steinbeck, John. Las uvas de la ira

Qualsevol persona que tingui interès per apuntar-se en algun grup o que vulgui més informació es pot dirigir a la Biblioteca.

Un pensament sobre “Grups de lectura 2010/2011: lectures recomanades