Revistes d’estiu

És temps de gaudir de les nostres aficions, arraconades durant tot l’any pel ritme embogit de la nostra societat.

L’estiu és temps de calma, o de tot el contrari, de treure l’adrenalina que portem a dins.

És també temps de descobrir llocs nous a través d’algun viatge, o de gaudir de la tranquil·litat d’una estada a les cases rurals de les nostres comarques per “oxigenar-nos” per a la tornada a la feina.

Però també és temps de gaudir amb la família d’un bon espectacle, de vibrar amb les últimes aventures de Harry Potter o d’un bon film de dibuixos per anar amb els vostres fills, d’alguna de les grans obres de teatre que estan en cartell, de practicar la fotografia o fer aquella gravació en vídeo que sempre havíem volgut fer.

Per això, des de l’Hemeroteca us recomanem que gaudiu d’una bona sessió de cinema o d’un bon espectacle de teatre i per triar bé i orientar-vos us oferim una sèrie de revistes d’aquesta temàtica: Cinemania, Fotogramas, ADE Teatro, Super Foto, etc.