Novetats del juliol a la Sala Local

Avui us recomanem un seguit de novetats bibliogràfiques incorporades recentment a la Sala de Col·lecció Local.

* Alberch i Fugueras, Ramon. El preu de la memòria : el cas de l’Arxiu Centelles. Lleida : Pagès, 2011.
* Montellà, Assumpta. Pa, crosta i molla : la guerra civil vista per les dones de les Garrigues. Lleida : Pagès, 2011.

• * Morell i Bitrià, Josep M. La cuina dels castells. Lleida : Pagès, 2011.
  • * Polo i Silvestre, Miquel. Els Vestits de paper a Mollerussa : 40 anys d’història. Barcelona : Laia, 2009.
  • * Ros Domingo, Àngel. Lleida, la força de la nova Catalunya. Lleida : Pagès, 2011.
  • * Sánchez i Vilanova, Llorenç. Catalunya irredempta : procés històric que ha influït la seva identitat i consciència de nació. La Pobla de Segur : Història i Cultura del Pallars, DL 2010.
  • * Usall i Santa, Ramon. Futbol per la llibertat. Lleida : Pagès, 2011.

Us recordem que a la Sala de Col·lecció Local (2a planta de la Biblioteca) hi trobareu tot tipus de materials que fan referència a Lleida i província, o bé han estat escrits o creats per autors locals.