Últimes adquisicions de la Sala Local

Avui us mostrem un llistat de documents incorporats al fons de la Sala de Col·lecció Local durant el passat mes d’agost:

Dalmau, Delfí. 55 campanars singulars. Sant Vicenç de Castellet : Farell, 2010.

Español Bertran, Francesca. L’Art dels reis catalans : esplendor i riquesa de la Corona d’Aragó. Barcelona : Angle, DL 2010.

Forns i Bardají, Josep. Almenar. Valls : Cossetània, 2011.

Gras i Bartrolí, Jaume. Trens de Catalunya. Vol. II: trens especials: cremalleres, funiculars, aeris, trens turístics, modelisme, museus. Vilamòs : El Mirador, 2005.

Manent, Albert. Els Noms populars de núvols, boires i vents de la Segarra. Sant Vicenç de Castellet : Farell,  2009.

Planes i Ball, Josep Albert. El Contraban de frontera al Pirineu Català : històries i testimonis. Sant Vicenç de Castellet : Farell, 2011.

Parés i Español, Eduard. Arbres monumentals de Catalunya : 18 anys de la primera protecció = Árboles monumentales de Cataluña : 18 años desde la primera protección. Barcelona : Generalitat de Catalunya, Departament de Medi Ambient i Habitatge, Direcció General de Medi Natural, 2006.

Serra i Feu, Ricard. Refranys geogràfics de Lleida i pobles i ciutats de les comarques de Ponent (Catalunya), del Baix Cinca i Llitera (Aragó) i de la Plana Alta (València). Mollerussa : l’Autor, 2011.

Serra i Feu, Ricard. Comarques meridionals (Catalunya), del Matarranya (Aragó) i dels Ports i Maestrat (València). Mollerusa : l’autor, 2009.

Serra i Feu, Ricard. Els Pobles del Pirineu en el refranyer geogràfic català i aranès. Mollerusa : l’autor, 2008.

Subirana, Montse. A peu per camins de càtars al Pirineu català : 14 passejades i excursions. Tarragona : Arola, 2011.

Us recordem que a la Sala de Col·lecció Local (2a planta de la Biblioteca) hi trobareu tot tipus de materials que fan referència a Lleida i província, o bé han estat escrits o creats per autors locals.