La Sala Infantil i Juvenil celebra “el retorn a les aules”

Com cada any en aquestes dates de primers de setembre es produeix el retorn massiu de l’alumnat a les aules dels nostres centres educatius (col·legis i instituts).

La Sala infantil i juvenil de la Biblioteca Pública de Lleida per tal d’acompanyar als seus usuaris i facilitar-los “el retorn a les aules”  ha elaborat una exposició del seu fons adreçada al món dels números per què els centres puguin treballar a fons aquesta temàtica.

La Biblioteca, amb aquesta taula bibliogràfica, vol donar a conèixer el seu fons, apropar els números als usuaris i també  aconseguir que aquests els siguin més propers, més amables i crear una actitud d’afectivitat cap als números i de retruc cap a les matemàtiques.

Podeu veure la mostra a la Sala infantil i juvenil del 15 de setembre al 25 d’octubre o visualitzar la guia amb els documents inclosos: GUIA NUMEROS

Us hi esperem!