A l’octubre… biografies!

La Sala d’Audiovisuals recomana el seu fons sobre biografies, que podreu trobar durant tot el mes d’octubre a l’expositor de la sala.

Una biografia és un gènere basat en la narració d’algun personatge. És més que una col·lecció de dades (naixement, educació, treball, etc.) o que un currículum vitae, ja que també tracta de les emocions i sentiments de la persona respecte a les experiències de la seva vida.

Podeu trobar gairebé un centenar de biografies en dvd sobre personatges relacionats amb diferents àmbits de la cultura, política, art, etc. : Màrius Torres, Jesús Tarragona, Lluís Companys, Jacint Verdaguer, Manuel de Pedrolo, Francisco Franco, Picasso, Freud, Gandhi, Margarite de Yourcenar, Isabel la Catòlica, Montserrat Caballé, Jesús o Buda.