Programació d’activitats: 23-28 gener 2012

Dimarts 24 de gener

Curs “Marc Jurídic de la protecció pública a la infància i l’adolescència”. Organitza: DGAIA – Departament de Benestar Social i Família. Horari: de 10 a 14 h. Sala d’actes.

L’Hora del Conte. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala d’actes.

Grup de lectura de novel·la històrica entorn l’obra “Memorias de Adriano” de Marguerite Yourcenar. Horari: 18 h. Sala de grups de lectura.

Divendres 27 de gener

Visita llar d’infants Borràs. Horari: 10 h. Bebeteca.

Dissabte 28 de gener

Audició de l’Aula de Música Tradicional i Popular del Departament de Cultura. Organitza: Aula de Música Tradicional i Popular. Horari: de 12 a 14 h. Sala d’actes.

Exposicions

* Exposició “Alfonso Zapico, l’art de la narració gràfica” i mostra bibliogràfica del fons de còmic.
Coordinada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Pati de l’Àrea Hemeroteca. Fins al 12 de febrer.

* Exposició de Fotografies de la Federació Catalana de Voluntariat Social. Pati de l’Àrea Infantil i juvenil. Fins el 3 de febrer de 2012.

Mostres de fons bibliogràfic

Lleida en imatges”. Àrea de Col•lecció Local.
Mostra de novetats bibliogràfiques de les diferents Àrees de la Biblioteca”.  Pati de l’Àrea Infantil i Juvenil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat