Programació d’activitats: 30 de gener a 4 de febrer de 2012

Dimarts 31 de gener

Curs Marc Jurídic de la protecció pública a la infància i l’adolescència. Organitza: DGAIA – Departament de Benestar Social i Familia. Horari: De 10 a 14 h. Sala d’actes.

Sessió especial de l’Hora del conte. “La llegenda del Blau” i altres llegendes lleidatanes “Lo Marraco” i “El Balcó del Serraller”, a càrrec de Meritxell Morera. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública i BlausLleida. Horari: 18 h. Sala d’actes.

Dimecres 1 de febrer

Presentació del llibre ” Segrià. 17 excursions a peu”, de Joan Ramon Segura a càrrec de Xavier Massot, enginyer forestal. Organitza: Cossetània Edicions. Horari: 19’30 h. Sala d’actes.

Dijous 2 de febrer

Visita escolar, IES Joan Oró. Àrea Infantil i Juvenil. Horari: 10 i 11 h.

Conferència “Feng Shui del Temps Present”. Organitza: APEB (Associació per a la pràctica i l’estudi de la Bioenergètica). Horari: 19 h. Sala d’actes.

Exposicions

* Exposició “Alfonso Zapico, l’art de la narració gràfica” i mostra bibliogràfica del fons de còmic.
Coordinada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Pati de l’Àrea Hemeroteca. Fins al 12 de febrer.

* Exposició de Fotografies de la Federació Catalana de Voluntariat Social. Pati de l’Àrea Infantil i juvenil. Fins el 3 de febrer de 2012.

Mostres de fons bibliogràfic

“ Lleida en imatges”, Àrea de Col·lecció Local.

“ Coneixes al Tintin?”, pati Àrea Infantil i Juvenil.

“ Mostra del fons bibliogràfic de Còmics d’adults”, Pati àrea Hemeroteca

La biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat