Èxit de públic a l’Hora del Conte

La Sala d’Actes de la Biblioteca Pública de Lleida va acollir, la tarda del dimarts 31 de gener, una nova sessió de “L’Hora del Conte”, organitzada per l’Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca.

En aquesta ocasió es realitzà una sessió especial dedicada a les llegendes lleidatanes, a càrrec de la contacontes Meritxell Morera, que agradà molt al públic.

Començà amb la “Llegenda del Balcó del Serraller” i continuà amb la “Llegenda de la Mare de Déu del Blau” amb ocasió de la celebració de la seva festa el 2 de febrer.

Per aquest motiu la sessió fou organitzada conjuntament amb l’associació “BlausLleida”, que aplega a les nenes i dones que porten aquest nom tan lleidatà.

Al finalitzar l’activitat, les nenes que hi havia a l’Hora del Conte i que es diuen Blau, van fer-se una foto de record amb la contacontes, Meritxell Morera, la directora de la Biblioteca, Carme Ariche, i el president de BlausLleida, Josep Maria Pujol.