Ioga per a infants a la Biblioteca

L’Àrea de la Bebeteca de la Biblioteca Pública de Lleida ha acollit, el matí del 27 de febrer, la segona sessió de l’activitat “Ioga per a infants”, amb una notable participació de mares, pares i nadons de la Ludoteca del barri de Balàfia.

L’activitat ha estat conduïda per Salvador Carles, educador de Massatge Infantil, diplomat en Massatge Ayurveda i en Reflexologia Podal: “…ha estat una experiència molt enriquidora i novedosa, ja que no és freqüent introduir tècniques i hàbits de Ioga i de relaxació entre el més petits. A més a més, la Bebeteca de la Biblioteca Públic és un espai silenciós, lluminós i íntim que ajuda molt a l’èxit d’aquesta experiència del Ioga amb Infants”.

La sessió ha consistit en una xerrada informativa seguida de la pràctica, on els infants i les seves famílies han pogut conèixer i experimentar el Ioga, actuant alhora d’una forma lúdica amb els llibres de la Bebeteca. Per la majoria d’infants ha estat aquest el seu primer contacte amb la Biblioteca.

El objectius d’aquestes sessions de Ioga són donar a conèixer la Bebeteca a les famílies amb nens de 0 a 3 anys i també fomentar la pràctica del ioga en infants per tal d’establir les bases d’una correcta salut emocional.

Les properes sessions de Ioga per a Infants tindran lloc el proper 8 de març amb la participació de la Ludoteca de la Bordeta i el 21 de març amb la ludoteca del Centre Històric.