Programació d’activitats: 12 al 17 de març

Dimarts 13 de març

L’Hora del Conte.Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública.Horari: 18 h. Sala d’actes.

Dimecres 14 de març

Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric.Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris.Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Visita escolar:  Col•legi Santa Anna.Horari: 10 i 11 h. Sala Infantil.

Projecció de la pel•lícula “El Coronel Macià”. Sessió especial per a les parelles lingüístiques del Consorci de Normalització Lingüistica.Organitza: Consorci de Normalització Lingüística i Biblioteca Pública de Lleida.Horari: 18 h. Sala de projeccions, planta baixa.

Divendres 16 de març

Visita escolar:  Llar d’infants del Centre Històric.Horari: 10 h.

Exposicions

1932-2012 Vuitanta anys  de la construcció de l’edifici escolar de pràctiques I de Lleida.Organitza: Col•legi Pràctiques I.Del 5 al 29 de març. Pati Àrea Infantil i Juvenil.

Mostres de fons bibliogràfic

“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col•lecció Local
“Lleida en imatges”, Àrea de Col•lecció Local
“Literatura en audio”, març de 2012. Àrea d’Audiovisuals
“Veus a la música”, març de 2012. Àrea d’Audiovisuals
“Cos i ment”, març de 2012. Àrea d’Adults
“Erase una vez”, març de 2012. Pati Àrea Infantil i Juvenil

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat