Programació d’activitats: 19 al 24 de març

Dimarts 20 de març

Trobada del grup de lectura de novel·la negra/policíaca entorn l’obra d’Elmore Leonard i Dennis Lehane. Horari:18 h. Sala dels grups de lectura.

L’Hora del Conte. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala d’actes.

Dimecres 21 de març

Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris. Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Visita escolar: Sant Josep de Calassanç. Horari: 10 h. Sala Infantil.

Visita escolar: Ludoteca Centre Històric (sessió de ioga). Horari: 10 h. Sala Bebeteca.

Commemoració del Dia Mundial de la Poesia. Recital poètic a càrrec del Grup TOAR. Organitza: Grup TOAR i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 19:30 h. Sala d’actes.

Dijous 22 de març

Visita escolar: Zer de l’Eral. Horari: 10 h. Sala Bebeteca.

Visita escolar: Zer de l’Eral. Horari: 10 h. Sala Infantil.

Visita escolar:IES Joan Solà. Horari: 11 h. Sala Infantil.

Trobada dels grups de Lectura Fàcil. Sessió dedicada al llibre “Robinson Crusoe”. Organitza: Consorci de Normalització Lingüistica i Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Punt d’informació.

Presentació del llibre “Per què volem un Estat propi?”, de  Roger Torres, a càrrec de Josep Mª Forné, president d’Òmnium i de l’escriptor Josep Vallverdú. Organitza: Òmnium Cultural. Horari: 19:30 h. Sala d’actes

Divendres 23 de març

Visita escolar:  Llar d’infants Borras. Horari: 10 h.

Visita escolar:  IES Ronda. Horari: 10 h.

Exposicions

1932-2012 Vuitanta anys  de la construcció de l’edifici escolar de pràctiques I de Lleida. Organitza: Col•legi Pràctiques I. Del 5 al 29 de març. Pati Àrea Infantil i Juvenil.

Mostres de fons bibliogràfic

“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col·lecció Local.

“Lleida en imatges”, Àrea de Col·lecció Local

“Mostra de l’obra de Teresa Pàmies”, Àrea de Col·lecció Local (consulta a sala)

“Literatura en audio” i “Cinema Llatinoamericà”, març de 2012. Àrea d’Audiovisuals

“Cos i ment”, març de 2012. Área d’Adults

“Mostra de l’obra de Teresa Pàmies”, Pati Àrea Infantil i Juvenil (en prèstec)

“Erase una vez”, març de 2012. Pati Àrea Infantil i Juvenil

La biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat