La Biblioteca i el grup TOAR celebren el “Dia Mundial de la Poesia”

El passat 21 de març, la Biblioteca i el grup teatral TOAR van celebrar el Dia Mundial de la Poesia, amb un recital poètic dedicat a Josep Maria de Sagarra, amb motiu del cinquantenari de la seva mort, i a Joan Fuster, en ocasió dels cinquanta anys de la publicació de Nosaltres, els valencians.

L’acte va consistir en la lectura de textos dels dos autors, acompanyada al piano per Lluís Climent, i a la guitarra per Jordi Nicuesa, que va agradar molt a tot el públic assistent.

El proper dimarts 27 de març, a les 19’30, el públic que ho desitgi té una altra cita amb el grup TOAR, per celebrar el Dia Mundial del Teatre. En aquest acte s’homenatjaran grans autors teatrals com William Shakespeare o Calderón de la Barca.