Programació d’activitats: 2 al 5 d’abril

Dilluns 2 d’abril

Trobada dels grups de Lectura Fàcil. Sessió dedicada al llibre “Tristany i Isolda”. Organitza: Consorci de Normalització Lingüistica i Biblioteca Pública.
Horari: 19 h. Sala del Punt.

Dimarts 3 d’abril

Grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra “Un hombre soltero”, de Christopher Isherwood. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Punt d’informació.

Dimecres 4 d’abril

Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris. Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Exposicions
1932-2012 Vuitanta anys  de la construcció de l’edifici escolar de pràctiques I de Lleida. Organitza: Col•legi Pràctiques I. Fins el 10 d’abril. Pati Àrea Infantil i Juvenil.

Mostres de fons bibliogràfic
“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col•lecció Local.
“Lleida en imatges”, Àrea de Col•lecció Local.
“Mostra de l’obra de Teresa Pàmies”, Àrea de Col•lecció Local (consulta a sala).
“Cinema Llatinoamericà”, abril de 2012. Àrea d’Audiovisuals.
“Centenari de Xavier Montsalvatge”, abril de 2012. Àrea d’Audiovisuals.
“Itineraris”, abril de 2012. Área d’Adults.
“Mostra de l’obra de Teresa Pàmies”, Pati Àrea Infantil i Juvenil (en prèstec).

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat