Programació d’activitats: 10 al 14 d’abril

Dimarts 10 d’abril

Visita escolar: Col•legi Santa Anna.Horari: 10 h.

Conferència: “Les raons econòmiques, polítiques i socials d’una Catalunya Estat”, càrrec de Jaume Vallcorba, president de la Fundació Catalunya Estat. Organitza: Lleida Decideix. Horari: 20 h. Sala d’actes.

Dimecres 11 d’abril

Visita escolar: Col•legi Santa Anna. Horari: 10 h.

Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris.  Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Visita escolar: Col•legi Sant Josep de Tàrrega. Horari: 12 h.

Xerrada i projecció de fotografies antigues “Lleida, qui t’ha vist i qui et veu”, a càrrec de Joan Belinchon, Jordi Bañeres i Josep Florensa. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18:30 h. Sala de projeccions.

Cicle “Domesticant les tecnologies digitals”. Conferència: “La revolució de la producció col.lectiva a Internet: del sofware lliure a la cultura lliure”, a càrrec d’Eduard Aibar, professor UOC. Organitza: Universitat Oberta de Catalunya i Biblioteca Pública. Horari: 18:30 h. Sala d’actes.

Dijous 12 d’abril

Visita escolar: Llar d’infants Centre Històric.Horari: 10 h.

Curs: Biblioteques Públiques dels Sistema de Lectura Pública a Lleida. Organitza: Central de Biblioteques. Horari: de 10 a 14 h. Sala de formació.

Trobada dels grups de Lectura Fàcil. Sessió dedicada al llibre “Tristany i Isolda”. Organitza: Consorci de Normalització Lingüística i Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala del Punt.

Video-Conferència-recital mitjançant l’Anella Cultural dedicada a  la història de la Cançó Catalana Contemporània “Amb la Paraula Cantada, a càrrec de Miquel Pujadó. Organitza: Servei de Biblioteques i Bibliot6eca Pública. Horari: 18:30 h. Sala de projeccions.

Divendres 13 d’abril

Visita escolar: Llar d’infants Borràs.Horari: 10 h.

Visita escolar: Col•legi Santa Anna.Horari: 10 h.

Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris. Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Presentació del llibre “El vol de les Papallones”, de Francesc Pané. Organitza:Pagès Edicions i Biblioteca Pública. Horari: 20 h. Claustre de l’hemeroteca.

Dissabte 14 d’abril
Grup de lectura de novel.la contemporània al voltant de l’obra “Ets una bèstia, Viskovitz”,  d’Alessandro Boffa. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 11 h.

Presentació del llibre “El fil invisible”, a càrrec de l’autor Josep Gamell, de l’editor Lluís Pagès i de la periodista de TV3 Maria Pau Huguet. Organitza: Pagès Edicions. Horari: 12 h. Sala d’actes.

Exposicions
1932-2012 Vuitanta anys  de la construcció de l’edifici escolar de pràctiques I de Lleida. Organitza: Col•legi Pràctiques I. Fins el 10 d’abril. Pati Àrea Infantil i Juvenil.

Mostres de fons bibliogràfic
“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col•lecció Local.
“Lleida en imatges”, Àrea de Col•lecció Local.
“Mostra de l’obra de Teresa Pàmies”, Àrea de Col•lecció Local (consulta a sala).
“Cinema Llatinoamericà”, abril de 2012. Àrea d’Audiovisuals.
“Centenari de Xavier Montsalvatge”, abril de 2012. Àrea d’Audiovisuals.
“Itineraris”, abril de 2012. Área d’Adults.
“Mostra de l’obra de Teresa Pàmies”, Pati Àrea Infantil i Juvenil (en prèstec).

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat