Programació d’activitats: 16 al 21 d’abril

Dilluns 16 d’abril
Presentació del  llibre “Ahir vaig obrir els ulls”, de Maria Pons, a càrrec de l’autora, de l’editor Lluís Pagès i de Matías López, catedràtic de Filologia Llatina de la UdL.
Organitza: Pagès Editors. Horari: 19:30 h. Sala d’actes.

Dimarts 17 d’abril
Visita escolar:  Col•legi Santa Anna. Horari: 10 h.

Trobada del grup de lectura de novel•la negra/policíaca, entorn l’obra de Dorothy L. Sayers. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala del grup de lectura.

L’Hora del Conte. A càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la  Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala d’actes.

Presentació del llibre “Llengua i emoció. Set mirades sobre el goig de ser”, amb la participació dels dos autors, Josep Borrell i Quim Gibert. Presentació a càrrec de Josep Mª Forné, president d’Òmnium Cultural . Organitza: Òmnium Cultural.Horari: 19 h. Sala d’actes.

Dimecres 18 d’abril
Visita escolar:  Col•legi Sant Josep de Calassanç .Horari: 10 h.

Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris.Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Xerrada i projecció de fotografies antigues  “Lleida, i la Guerra Civil”, a càrrec de Joan Belinchon, Jordi Bañeres i Josep Florensa .Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18:30 h. Sala de projeccions.

Presentació del conte infantil “L’enigma imposible”, de Mertxe París. Publicat per l’editorial Mosaics. Organitza: Campanys Centre. Horari: 18:30 h. Sala d’actes.

Dijous 19 d’abril
Curs Biblioteques Públiques dels Sistema de Lectura Pública a Lleida “Dissenya un projecte de digitalització del fons de la Biblioteca a cost 0“. Organitza: Central de Biblioteques. Horari: de 9:30 a 14 h. Aula de formació.

Visita escolar:  Llar d’infants Borràs. Horari: 10 h.

Presentació del llibre “Nunca Más”, de Patricio Villalobos Rojas, a càrrec de Carol Blàvia, treballadora social i antropòloga. Organitza “Associació Cultural Americat”, de Balaguer. Horari: 19:30 h. Sala d’actes.

Divendres 20 d’abril
Visita escolar:  Col•legi Joc de la Bola .Horari: 10 h.

Presentació llibre “El Triangulo de la Noguera”, de Fermí Magrí. Horari: 19:30 h. Sala d’actes.

Mostres de fons bibliogràfic
“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col•lecció Local.
“Lleida en imatges”, Àrea de Col•lecció Local.
“Cinema Llatinoamericà”, abril de 2012. Àrea d’Audiovisuals.
“Centenari de Xavier Montsalvatge”, abril de 2012. Àrea d’Audiovisuals.
“Itineraris”, abril de 2012. Área d’Adults.
“Dracs”, abril de 2012. Àrea Claustre Infantil.

Exposicions

Exposició “Cultures”. Organitza Batxillerat Artístic del Col·legi Episcopal. Del 13 al 30 d’abril. Àrea Claustre Infantil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat