Tallers d’informàtica i internet a la Biblioteca

La Biblioteca Pública de Lleida ha organitzat un taller d’informàtica i un taller d’internet durant els mesos de maig i juny, per tal d’iniciar els usuaris de la Biblioteca que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Ambdós tallers tenen una durada de 3 hores i s’impartiran en dues sessions d’una hora i mitja cadascuna.

Els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Normativa:
•    Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la Biblioteca.
•    La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
•    Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en properes edicions del taller.
•    Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.

Descarregueu-vos els programes de les activitats clicant sobre els següents enllaços: 2012 cartell taller informatica i 2012 cartell taller internet .