Mapa de la Lectura Fàcil

L’Associació Lectura Fàcil ha presentat el Mapa de la Lectura Fàcil, una eina de consulta perquè els usuaris LF puguin trobar el club LF o la llibreria de referència LF més propera, o les entitats que comparteixen amb l’ALF l’objectiu de fer arribar la lectura a tothom.

Al Mapa LF podeu localitzar entitats, associacions, biblioteques i llibreries que participen del projecte Lectura Fàcil.

El Mapa LF permet:

• Situar geogràficament les iniciatives al voltant de la Lectura Fàcil
  • Fer cerques per categories i tipologies d’entitat (Club LF, llibreria de referència LF, entitat col·laboradora, biblioteca dipositària o Easy-to-Read Network).
  • Trobar informació sobre les entitats i la seva relació amb la Lectura Fàcil.

L’Associació Lectura Fàcil ha desenvolupat el Mapa LF, amb el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC).