Programació d’activitats: 7 al 12 de maig

Dimarts 8 de maig

Visita escolar:  Col•legi Santa Anna. Horari: 10 h. Sala Infantil.

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica:  1ª sessió “conèixer l’ordinador i els seus perifèrics”. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: de 10:30 a 12 h. Sala de formació, 2ª planta.

Grup de lectura de novel•la contemporània entorn l’obra “Hotel Iris”,  de Yôko Ogawa. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala del Punt.

L’Hora del Conte. A càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala d’actes.

Acte de lliurament dels “Premis Concurs de Relats”, de la Federació Catalana de Voluntariat Social. Horari: 19:30 h. Sala d’actes.

Dimecres 9 de maig
Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris. Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Dijous 10 de maig

Visita escolar: Llar d’infants del Centre Històric. Horari: 10 h. Sala Infantil.

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica: 2ª sessió “conèixer l’escriptori, crear i guardar un document”.Organitza: Biblioteca Pública. Horari: de 10:30 a 12 h. Sala de formació, 2ª planta.

Trobada dels grups de Lectura Fàcil. Sessió dedicada al llibre “El misteri de l’habitació groga”. Organitza: Consorci de Normalització Lingüistica i Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala del Punt.

Pintures – Víctor Pallarés. Organitza: Departament de Cultura.
Del 27 d’abril al 26 de maig. Àrea Claustre Hemeroteca.

Mostres de fons bibliogràfic
“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col•lecció Local.
“Lleida en imatges”, Àrea de Col•lecció Local.
“Documentals” i “Música catalana”, maig. Àrea d’Audiovisuals.
“Festes populars catalanes”, maig. Àrea d’Adults.
“Novetats”, maig. Àrea Clauste Infantil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat