Programació d’activitats: 28 de maig al 2 de juny

Dimarts 29 de maig

Trobada del grup de lectura de novel•la històrica  entorn l’obra “Quadern d’Aram”, de Mª Àngels Anglada. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala del grup de lectura.

L’Hora del Conte. Sessió especial “Emergències,educar els infants davant una urgència”. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala d’actes del grup de lectura.

Dimecres 30 de maig
Taller d’Acollida Lingüística. Projecte: Treball als Barris del Centre Històric. Organitza: Ajuntament de Lleida. Projecte Treball als Barris. Horari: de 10 a 12 h. Aula de formació.

Dijous 31 de maig

Visita escolar: IES Caparrella. Horari: 10:30 h.

Visita escolar: IES Caparrella. Horari: 11:30 h.

Assembela Territorial de Dones de Lleida. Orgabnitza: Institut Català de Les Dones. Horari: 16:30 h. Sala d’actes.

“Veu de Dona”, Video conferència a Teresa Forcades Vila, restransmesa per l’Anella Cultural i amb la participació del públic. Organitza Institut català de la Dona i Servei de Biblioteques Departament de Cultura. Horari: 18 h. Sala de projeccions.

Divendres 1 de juny

Projecció de la pel•lícula “Catalunya UBER ALLES”, de Ramon Térmens. Organitza: IMO-Ajuntament de Lleida. Horari: 10 h. Sala de projeccions.

Curs de Formació per al personal del Centre de Normalització Lingüística. Horari: de 10:30 a 13:30 h. Aula de Formació.

Pintures – Víctor Pallarés.

Organitza: Departament de Cultura. Àrea Claustre Hemeroteca.

Del 27 d’abril al 2 de juny.

Mostres de fons bibliogràfic

“Mostra de facsímils de religió, ciència i heràldica”, vestíbul Àrea de Col•lecció Local.
“Lleida en imatges”, Àrea de Col•lecció Local.
“Documentals” i “Música catalana”, maig. Àrea d’Audiovisuals.
“Expressions artístiques” i “Música negra”, juny. Àrea d’Audiovisuals.
“Festes populars catalanes”, maig. Àrea d’Adults.
“Novetats”, maig. Àrea Infantil.
“La Caputxeta Vermella i el llop”, maig. Àrea Clauste Infantil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat