El club de lectura de la Biblioteca d’Alella visita l’Espai Màrius Torres

Una vintena de membres del Club de Lectura de la Biblioteca “Ferrer i Guàrdia” d’Alella van visitar el passat dissabte 20 de maig l’Espai Màrius Torres de la Biblioteca Pública de Lleida.

El grup va viatjar fins a Lleida per tal de seguir la Ruta del Poeta Màrius Torres, elaborada per Salvador Escudé i Margarita Prats i que es pot trobar penjada a la Càtedra Màrius Torres. La ruta havia estat organitzada per la Biblioteca d’Alella dins de les activitats emmarcades en els “Espais de Poesia 2012” de l’Ajuntament d’aquesta població.

Margarida Prats, l’autora que més ha estudiat, divulgat i escrit sobre la vida i l’obra de l’escriptor Màrius Torres va acompanyar el grup amb la bibliotecària d’Alella, M. Rosa Casas, i els dos coordinadors de l’esmentat Club de Lectura, Tònia Minguet i Toni Tomàs.

El grup visità així diversos indrets de la ciutat de Lleida, marcats per la vida i obra del poeta.

A l’Espai Màrius Torres de la Biblioteca van poder escoltar les explicacions de Margarida Prats referents als objectes i documents que s’exposen. El grup va finalitzar la seva visita recitant diversos poemes del poeta.

Tot seguit us deixem algunes de les opiniones dels participants a la visita:
“ Gràcies a Màrius Torres he descobert Lleida”.
“Un tast apassionat per la curta vida d’un dels nostres poetes més entranyables”.
“Nou sentit a les paraules i a la terra”.
“He vist i escoltat una nova Lleida”.
“He descobert un Màrius Torres diferent”.
“Un quadre màgic pintat amb llum, pau, sensibilitat i plenitud”.