Visita guiada a l’exposició “Pintures”

El pintor Víctor P. Pallarés explica la seva obra als alumnes del taller de pintura de l’artista José A. Ferrer.

L’exposició “Pintures“, organitzada pel Departament de Cultura, va estar des del 26 d’abril al 29 de maig a la Biblioteca Pública de Lleida.

Pallarés va realitzar aquesta visita guiada a un grup de 40 alumnes del Taller de Pintura del també pintor José A. Ferrer, i els va explicar tant les seves obres com la seva trajectòria artística, que s’inicià a l’ombra del Grup Cogul, fundat per ell mateix juntament amb altres artistes lleidatans com Trepat, Ibañez o Minguell.

El pintor va recomanar als alumnes “saber contemplar i mirar l’art, però per damunt de tot a sentir-lo i gaudir-lo”.

Aquesta visita  s’emmarcà dins de les activitats del Taller de Pintura de José A. Ferrer, que incloien visites a diversos museus com el Museu Nacional d’Art de Catalunya a Barcelona, el Museu del Prado i la Fundació Thyssen a Madrid i la Fundació Sorigué de Lleida.