Cloenda dels Grups de Lectura

El passat 6 de juny la Biblioteca va organitzar l’acte de cloenda d’una de les activitats més arrelades, els Grups de Lectura.

Durant el curs 2011-12 s’han portat a terme 4 grups de lectura diferents: dos de novel·la contemporània, un de novel·la negra i  un de novel·la històrica.

S’han realitzat un total de 36 sessions i algunes de les obres llegides que més han agradat han estat: Cometas en el cielo de Khaled Hosseini; Tòquio Blues de Haruki Murakami; El atentado de Yasmina Khadra; Tots els camins porten a Romania de l’escriptor lleidatà Ramon Usall; Ya estamos muertos de Charlie Huston; Bomarzo de Manuel Mújica i Quadern de l’Aram d’Àngels Anglada.

L’acte de clausura va consistir en un recital titulat “Ocells de Pas: la història de la poesia catalana a través de les cançons” a càrrec de Miquel Pujadó, qui feu un recorregut històric a través de la poesia catalana. Els participants a l’activitat van llegir textos de poetes destacats.

Els Grups de Lectura de la Biblioteca reprendran la seva activitat en el mes d’octubre.