Projecte Integra XXI

La Biblioteca Pública de Lleida col·labora, des de l’any 2009, amb l’Associació de Down Lleida en el projecte Integra XXI: un servei d’inserció sociolaboral per a persones amb síndrome de Down i d’altres discapacitats intel·lectuals, a l’empresa ordinària a través de la metodologia del Treball amb Suport.

Aquest curs 2011-2012 a la Biblioteca hem tingut en el nostre equip de treball al Xavier fent tasques de suport a l’àrea de préstec: procés físic dels documents, ordre de la secció de novel·la, servei de tria i remena, etiquetatge de fulletons….

Des de la Biblioteca fem una valoració molt positiva de l’experiència i esperem seguir en el projecte el proper curs 2012-2013.

Vídeo : Down Lleida. Integra XXI v.2011, projecte d’inclusió sociolaboral a l’empresa ordinària