4t divendres de negre

Avui és el quart divendres que els treballadors de la Biblioteca de Lleida ens hem vestit de negre per manifestar el nostre rebuig a la “funcionariomania” i com a senyal de dol per les polítiques antisocials i de retallada dels nostres drets que ens imposa el Govern.

Com ja fa dues setmanes, també s’han manifestat els companys dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida i els de la Coordinació Territorial de Joventut, que treballen a l’edifici del costat de la Biblioteca.

Us deixem aquesta frase per a la reflexió: La cultura engendra progreso y sin ella no cabe exigir de los pueblos ninguna conducta moral, de Jose Maria Albino Vasconcelos, advocat, polític, escriptor, educador, funcionari públic i filòsof mexicà.