Aprenem idiomes!

Aprendre idiomes mai ha estat tant fàcil. A la biblioteca tenim molts llibres i manuals per aprendre els idiomes més parlats del món.

Durant tot el mes de setembre omplirem l’expositor amb alguns d’aquests llibres. Des d’anglès, l’idioma d’Internet i que ens permet entendre’ns en quasi qualsevol país del món, fins al xinés, el nou idioma dels negocis, passant pel francès, l’alemany i l’italià, entre molts altres.

I si coneixes algú que vol aprendre català tenim la col·lecció “Aprenem català des de...”. Amb aquesta col·lecció podreu aprendre català des de l’espanyol, l’amazic, el romanès, l’urdú, l’àrab o el xinès.

Aprofita aquests últims dies d’estiu per començar a aprendre un d’aquests idiomes.

Segur que en podràs treure molt profit!