Setmana del Llibre en Català

Del 7 al 16 de setembre se celebra la 30a Setmana del Llibre en Català, on les biblioteques públiques de Catalunya participaran activament.

La Setmana recrearà una petita ciutat de la lectura a l’avinguda de la Catedral de Barcelona. En aquest espai de llibres i lectura, hi seran presents les biblioteques públiques de Catalunya, les llibreries i les editorials.

Amb diverses propostes, la Setmana del Llibre en Català oferirà gairebé 4.000 metres quadrats, 30 casetes, 10.000 títols i un ampli programa d’activitats que esdevindran una porta de participació per a tothom.

La Setmana serà una oportunitat on les biblioteques es donaran a conèixer, difonent informació dels seus serveis però especialment oferint un tast d’algunes de les activitats de promoció lectora que duen a terme, com per exemple, el Tastet de Viblioteca, trobades amb autors, o activitats sobre literatura infantil i juvenil.

Trobareu tota la informació a: www.lasetmana.cat

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )