Programació d’activitats: de l’1 al 7 d’octubre

Dimarts 2 d’octubre
Inici Hora del conte per a nens i nenes de 3 a 8 anys a càrrec de Mertixell Morera. Organitza: àrea infantil i juvenil. Horari: 18 h. Sala d’actes.

Dimecres 3 d’octubre
Curs “Web 2.0”. [curs específic per  a personal de Biblioteques Públiques]
Organitza: Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya. Horari: 9’30h. a 14h. Aula de formació.

Cicle de cinema de tardor. Projecció de la pel·lícula No habrá paz para los malvados, del director Enrique Urbizu.
Organitza: àrea audiovisuals. Horari: 17’30h. Sala de projeccions. Entrada gratuïta. Aforament limitat.

Presentació de la novel·la policíaca La Obsesión Nunca Duerme, de Marc Fontanillas. Horari: 19h. Sala d’actes.

Dijous 4 d’octubre
Visita guiada als alumnes del Centre de Normalització Lingüística de Lleida. Organitza: Centre de Normalització Lingüística i Biblioteca pública Lleida. Horari: 18h.

Presentació del Cicle “Converses intergeneracionals”, a càrrec de Josep Borrell, director del SSTT de Cultura, i Montserrat Gatell, presidenta de l’Institut Català de la Dona. M. Pau Cornadó, professora de la UdL, conversarà amb la poetessa Rosa Fabregat. Organitza: Institut Català de la dona i PEN Català. Horari: 18’30h. Sala d’actes.

Dissabte 6 d’octubre

“Ballamanetes” a càrrec de Montse Dulcet. Organitza: àrea infantil i juvenil. Horari: 11h. Sessió per a nens de 0 a 1 anys. Bebeteca.
12h. Sessió per a nens d’1 a 3 anys. Bebeteca.
Places limitades. Cal inscripció prèvia taulell àrea infantil i juvenil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat