Tallers d’informàtica i internet a la Biblioteca – 2a edició

La Biblioteca Pública de Lleida ha posat en marxa la 2a edició dels tallers d’informàtica i d’internet.

Ja podeu fer la preinscripció a aquests tallers gratuïts que us introduiran en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. Tenen una durada de 3 hores i s’impartiran en dues sessions d’una hora i mitja cadascuna.

Calendari de la 2a edició (octubre i novembre del 2012)

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica:
– 1r torn: 9 i 11 d’octubre: de 17 a 18’30h
– 2n torn: 6 i 8 de novembre: de 10’30 a 12h

Taller d’iniciació bàsica a Internet:
– 1r torn: 16 i 18 d’octubre: de 17 a 18’30h
– 2n torn: 13 i 15 de novembre: de 10’30 a 12h

Normativa:
Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la Biblioteca.
La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en properes edicions del taller.
Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.

Un pensament sobre “Tallers d’informàtica i internet a la Biblioteca – 2a edició

1. Retroenllaç: Bloc de la Biblioteca Pública de Lleida » Programació d’activitats: del 15 al 21 d’octubre