Nou mes, nou expositor a la Sala de Préstec!

La Biblioteca Pública de Lleida es vol sumar a la festa del llibre en català que es va celebrar la setmana del 7 al 16 de setembre.

Per aquest motiu, durant el mes d’octubre la biblioteca dedicarà el seu expositor de la Sala de Préstec a La Setmana del Llibre en Català. En aquest expositor trobareu novel·les i obres literàries en català.

A més, podreu veure un seguit de recomanacions basades en les propostes dels escriptors guardonats amb el Premi Trajectòria:

Josep M. Espinàs, Maria-Antònia Oliver, Josep Vallverdú, Roser Capdevila, Isabel-Clara Simó, Quim Monzó, Josep M. Castellet, Maria Barbal, Joaquim Carbó i Lluís Permanyer.

Aprofita i vine a descobrir la literatura en català, un sector que necessita tot el suport dels ciutadans i les biblioteques de Catalunya.