Programació d’activitats: del 15 al 21 d’octubre

Dilluns 15 d’octubre

Visita guiada. Alumnes del Consorici de Normalització Lingüística de Lleida. Horari: 15:30 h.

Grup de lectura. Tertúlia literària. Horari: 17:30 h. Espai Màrius Torres.

Dimarts 16 d’octubre

Visita escolar. Ceip Joc de la bola. Horari: 11 h. Espai Sala Infantil i Juvenil.

Visita escolar. Centre obert Trampolí. Horari: 16 h.

Taller d’iniciació bàsica a Internet: Què és Internet, diferents exploradors i buscadors. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: de 17 a 18:30 h.  Sala de Formació.

Hora del Conte: per a nens de 3 a 8 anys. Organitza:  Àrea Infantil i Juvenil Biblioteca  Pública amb col•laboració  de la Facultat de  Ciències  de  l’ Educació de la Universitat de Lleida. Horari: 18 h. Sala d’Actes.

Presentació del llibre “Camins entre Pi Roig i Pi negre”, d’Ermengol Donisa, a càrrec de Francesc Fité, professor de la UdL; Ramon Badia, editor i l’autor. Organitza: Pagès Editors. Horari: 19 h. Sala d’Actes.

Dimecres 17 d’octubre
Curs “La Web 2.0 en el món professional” (Curs adreçat al personal de les Biblioteques del Sistema de Lectura Pública). Organitza: Central de Biblioteques. Horari: de 9:30 a 14 h. Aula de formació.

Curs “Confidencialitat i tractament de dades personals als SSB”. (Curs adreçat al personal del Departament de Benestar Social). Organitza:  Departament de Benestar Social. Horari: de 10 a 15 h. Sala d’Actes.

Presentació del llibre “El Portal de Cataluña”, de Joan Besa a càrrec de Josep Mª Rodríguez Garcia, professor de la UdL. Horari: 19 h. Sala d’Actes.

Dijous 18 d’octubre
Taller d’iniciació bàsica a Internet: Com fer-se un correu electrònic i un compte de Facebook. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: de 17 a 18:30 h. Sala de Formació.

Cicle “Aprenent a Escoltar les Biblioteques” (Club d’Oïdors). Organitza: Servei de Biblioteques i Àrea d’Audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala de Projeccions.

Presentació del llibre “Sincroniza tu vida”, de Jura Albert. Organitza “Tàctica 6601”. Horari: 18:30 h. Sala d’Actes.

Divendres 19 d’octubre

Dissabte 20 d’octubre

Grup de lectura. Sessió del Grup de Novel•la Contemporània. Organitza:  Biblioteca Pública. Horari: 11 h. Espai Màrius Torres.

La biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat