Taller d’iniciació a la fotografia

El proper mes de novembre es durà a terme a la Biblioteca la 2a edició del Taller d’iniciació a la fotografia, amb l’objectiu de donar les nocions elementals sobre el maneig de la càmera.

Aquest taller està adreçat als usuaris de la biblioteca i l’únic requisit és disposar de càmera fotogràfica amb possibilitat d’ajusts manuals.

El taller constarà de 4 sessions de 2 hores de durada, programades pels dies 8, 15, 22 i 29 de novembre, de 17’30 a 19’30h. La programació per a cada sessió és la següent:

Primera sessió: Presentació del curs ; Fotografia analògia vs fotografia digital ; La càmera fotogràfica ; Tipus de càmeres ; Parts de la càmera ; La òptica fotogràfica ; Resolució

Segona sessió: Control de la imatge (Enfoc ; Balanç de blancs) ;  Control de la llum (Diafragma ; velocitat d’obturació ; sensiblitat ISO).

Tercera sessió: El fotòmetre ; Medició de la llum ; La composició fotogràfica.

Quarta sessió: Laboratori digital ; Càmera – Pc – editor d’imatges ; Introducció al processat digital.

Aquest curs és gratuït i les places limitades. Per inscriure’s només cal omplir la butlleta que trobareu a la recepció de la Biblioteca i ens ficarem en contacte amb vosaltres per informar-vos si esteu admesos.

Us deixem també l’enllaç a una bibliografia bàsica elaborada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura: Fotografia, bibliografia bàsica.

Us hi esperem!!