Programació d’activitats: del 22 al 28 d’octubre

Dilluns 22 d’octubre
Presentació del llibre “Lliures o morts”, de Jaume Clotet i David de Montserrat. Organitza: Columna Edicions. Horari: 19 h. Sala d’Actes.

Dimarts 23 d’octubre

Trobada del grup de lectura de novel•la contemporània,  entorn el títol “Ya estamos muertos”, de Charlie Huston. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Espai Màrius Torres.

Hora del Conte: per a nens de 0 a 3 anys.
Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública, amb col·laboració dels alumnes de  la  Facultat de Ciències de l’Educació. Horari: 18 h. Bebeteca.

Conferència: “El rei que no podia sortir del seu reialme”. El cas d’Oussouye (Casamance, Senegal) 2012,a càrrec de Rafael Crespo i Jordi Tomàs. Organitza: Comissió de Cooperació de la Federació d’Associacions de Veïns de Lleida (FAVLL). Horari: 19 h. Sala d’Actes.

Dimecres 24 d’octubre
Curs “Edició de materials de difusió de la biblioteca”. (Adreçat al personal de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública). Organitza: Servei de Biblioteques. Horari: de 10 a 14 h. Aula de formació.

Cicle de cinema juvenil. Projecció de la pel·lícula “Crepuscle”, de Catherine Hardwicke. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil. Horari: 17:30 h. Sala de Projeccions.

Presentació del llibre “A ti, Yolanda”,  de Toñy Castillo ,a càrrec de Josep Borrell, director del SSTT de Cultura i els escriptors Manuel Molina, Joan Bellmunt i l’autora. Horari: 19 h. Sala d’Actes.

Dijous 25 d’octubre

Visita escolar: IES Ronda. Horari: 11 h.

Trobada del grup de Lectura Fàcil entorn l’obra “Maurice” o “La Cabana del pescador”. Organitza: Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida i Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Espai Màrius Torres.

Exposicions
Exposició Fotogràfica “Brigada de Gent Gran al Senegal”. Organitza: Comissió de Cooperació de la Federació d’Associacions de Veïns de Lleida (FAVLL).
Calendari: del 23 d’octubre al 3 de novembre. Pati de l’Àrea Infantil i Juvenil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat