Programació d’activitats: del 5 a l’11 de novembre

Dimarts 6 de novembre

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica “conèixer l’ordinador i els seus perifèrics”,  a càrrec de Robert Santfeliu. Organitza: Àrea d’audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: de 10:30 a 12 h. Aula de Formació.

Hora del conte per a nens de 3 a 8 anys, a càrrec d’Ivan Rabassa. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Espai Sala d’Actes.

Acte Inaugural de  l’exposició d’arts plàstiques “Xè Aniversari Associació Art Catalunya”. Organitza: Associació Art Catalunya – Cal Talaveró Centre d’Art. Horari: 19 h. Espai Claustre de l’Hemeroteca.

Dimecres 7 de novembre

Visita escolar:  IES Joan Oró. Horari: 10 h.

Visita escolar:  IES Joan Oró. Horari: 11 h.

Cicle de cinema de tardor – Premis Goya 2012. Projecció de la pel·lícula “Eva”, de Kike Maillo. Organitza: Àrea d’Audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: 17:30 h. Sala de Projeccions.

Dijous 8 de novembre

Taller d’iniciació bàsica a la informàtica “conèixer l’escriptori, crear i guardar un document”,  a càrrec de Robert Santfeliu. Organitza: Àrea d’audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: de 10:30 a 12 h. Aula de Formació.

Trobada del grup de lectura de cinema-literatura, amb la projecció de la pel•lícula “La lengua de las mariposas”. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 11 h. Sala de projeccións.

Taller d’iniciació a la fotografia, a càrrec de Marta Miquel. Organitza: Àrea d’audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: de 17:30 a 19:30 h. Aula de Formació.

Inauguració de l’Exposició “Concurs de Fotografia del IV Memorial Xavier Aluja”, dels cartells de la Festa de Moros i Cristians 2012 i les aquarel•les “Moros i Cristians de Lleida”, de Kader Habbouche, pintor i fester. Organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida. Horari: 19:30  h. Espai Claustre Infantil i Juvenil.

Divendres 9 de novembre

Visita escolar:  Escola Sant Jordi. Horari: 10 h.

Dissabte 10 de novembre
Activitats per a nens de 0 a 3 anys: “Bla, bla, bla”, a càrrec de Patricia Mcgrill. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública. Horari: 11 h. Espai Bebeteca.

Exposicions
Exposició “Xeic! Paraules de l’Ebre”. Organitza: Centre de Normalització Lingüística de Lleida.
Calendari: del 2 de novembre a l’1 de desembre. Espai Vestíbul 1ª Planta.

Exposició fotogràfica “Els valors de la biblioteca”. Organitza: Servei de Biblioteques.
Calendari: Del 5 al 15 de novembre. Espai Pati Àrea Infantil i Juvenil.

Calendari: del 5 al 24 de novembre. Espai: Pati àrea Infantil i Juvenil.

Exposició d’arts plàstiques “Xè Aniversari Associació Art Catalunya” Organitza: Associació Art Catalunya – Cal Talaveró Centre d’Art.
Calendari: del 6 al 28 de novembre. Espai: Pati de l’Hemeroteca.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat

2 pensaments sobre “Programació d’activitats: del 5 a l’11 de novembre

• Hola, si deseas información sobre los talleres de informática y/o internet puedes consultar nuestra página web (apartado formació) o pasar por la biblioteca. Cordialmente.

M'agrada