Arriba la tardor a la Sala de Préstec!

Aquest mes la Sala de Préstec dedica el seu expositor a la tardor, una estació de l’any que té moltes particularitats: arriben el fred i les pluges, comença la temporada de recollida de bolets, el paisatge es transforma i s’acosta el moment de menjar castanyes, moniatos i beure moscatell. Podem dir, a més, que la tardor és una època magnífica per refugiar-se a casa i endinsar-se en la lectura d’un bon llibre.

Així, a la Biblioteca hem preparat una selecció de llibres sobre diferents temes relacionats amb la tardor. Per exemple, podeu trobar llibres sobre com identificar i collir bolets, i llibres de cuina de plats típics d’aquesta època.

Recordeu que podeu comentar aquest tema i qualsevol altra qüestió al Twitter, al Facebook i al bloc de la biblioteca. Us animem a fer-ho!