Inici del grup de lectura de Lectura Fàcil

Dijous 25 d’octubre va tenir lloc a la Biblioteca l’inici de curs del grup de lectura de Lectura Fàcil. Aquest grup de lectura està organitzat per la Biblioteca i el Consorci de Normalització Lingüística de Lleida, i adreçat als alumnes del Consorci dels nivells Bàsic 2, Bàsic 3 i Elemental 1.

La seva finalitat és complementar l’aprenentatge de la llengua catalana amb lectures adaptades al sistema de Lectura Fàcil, de manera que els participants puguin millorar la comprensió lectora i la producció oral en català.

La lectura escollida per iniciar el curs va ser “Maurice, o, La cabana del pescador“, un clàssic de Mary Shelley versionat per Rosa Fernández Padrós. Altres lectures que els participants llegiran són “Romeo i Julieta“, de William Shakespeare; “No estem mai sols“, de Miquel Martí i Pol; “Trampa de foc“, de Núria Martí; “Històries poc corrents“, de Pere Calders, per acabar amb “Aloma“, de Mercè Rodoreda i sense adaptar.

Aquesta és la segona edició del grup de Lectura Fàcil que organitzen la Biblioteca i el Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida, del qual s’espera que sigui tot un èxit com va ser-ho la primera edició.