Sessions de ioga per a nadons a la Bebeteca

La Biblioteca Pública de Lleida ha organitzat, per segon any consecutiu, sessions de ioga per a nadons amb col·laboració amb les diferents ludoteques de l’Ajuntament.

Les sessions s’adrecen a nadons de 0 a 9 mesos i les seves famílies, i tenen com a objectius donar a conèixer la Bebeteca i apropar els participants a la tècnica del ioga, que ajudarà a entendre millor l’estreta relació que hi pot haver entre el  cos i la ment.

La durada de cada sessió és de 90 minuts, i a més de la pràctica del ioga, es presenta l’espai de la Bebeteca, perquè els assistents puguin conèixer l’organització del fons, normatives d’ús, préstec de documents i el calendari d’activitat.

El calendari de les sessions és el següent:

• 30/10/2012: Ludoteca Cappont (10’30 a 12 h.).
  • 14/11/2012 : Ludoteca de Gardeny (17’30 a 19 h.).
  • 19/11/2012 : Ludoteca de Gardeny (17’30 a 18’30 h.).
  • 21/11/2012: Ludoteca Bordeta (10’30 a 12h).

Recordeu que podeu consultar totes les activitats organitzades per l’Àrea Infantil i Juvenil a la nostra pàgina web.

Un pensament sobre “Sessions de ioga per a nadons a la Bebeteca

1. Retroenllaç: Bloc de la Biblioteca Pública de Lleida » Activitats del 19 al 24 de novembre