Activitats del 19 al 24 de novembre

Dilluns 19 de novembre

Visita escolar: Ludoteca Parc de Gardeny. Horari: 18 h.

Dimarts 20 de novembre

Visita escolar: Col·legi Santa Anna. Horari: 10 h.

Trobada del Grup de lectura de novel·la contemporània, entorn el títol “Wilt”, de Tom Sharpe. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Espai Màrius Torres.

Hora del Conte, a càrrec dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Sala d’Actes.

Dimecres 21 de novembre

Sessió de ioga per a nadons. Ludoteca de la Bordeta. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca. Horari: 10:30 h. Bebeteca.

Dijous 22 de novembre

Visita escolar: Escola Francesco Tonucci. Horari: 10 h.

Taller de Robòtica Educativa: “Robots d’enginy”, dirigit a infants de 9 a 11 anys (2 grups). Organitza: Engijoc i Àrea Infantil i Juvenil de la Biblioteca Pública. Horari: de 17:30 a 19:30 h. Àrea Infantil i Juvenil.

Taller d’iniciació a la fotografia. Organitza: Àrea d’audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: de 17:30 a 19:30 h. Aula de Formació.

Trobada del Grup de Lectura Fàcil entorn l’obra “Romeo i Julieta”. Organitza: Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida i Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Espai Màrius Torres.

Conferència: “Contracte: Vincles invisibles en la maternitat i la paternitat”, a càrrec de les llevadores Rosa Escribà i Montse Bach.
Organitza: Sectorial d’Igualtat i Drets Civils de CDC. Horari: 19.30 h. Sala d’Actes.

Divendres 23 de novembre

Visita escolar: Llar d’Infants del Centre Històric. Horari: 10 h.

Exposició “Xeic! Paraules de l’Ebre”.
Organitza: Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida.
Calendari: del 2 de novembre a l’1 de desembre. Vestíbul 1a planta.

Exposició d’arts plàstiques “Xè Aniversari Associació Art Catalunya“.
Organitza: Associació Art Catalunya – Cal Talaveró Centre d’Art.
Calendari: del 6 al 28 de novembre. Pati de l’Hemeroteca.

Exposició “Concurs de Fotografia del IV Memorial Xavier Aluja”, dels cartells de la Festa de Moros i Cristians 2012 i les aquarel•les “Moros i Cristians de Lleida” de Kader Habbouche, pintor i fester.
Organitza: Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida.
Calendari: del 5 al 24 de novembre. Pati àrea Infantil i Juvenil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat