Presentació del llibre: “Les veus de la influència” de Toni Vall

Els periodistes ens expliquen el món. Cada dia els veiem, escoltem i llegim per assabentar-nos de les notícies més importants, els punts de vista divergents que podem extreure’n i les interpretacions més atrevides que se’n deriven. Però, com veuen ells aquest món? Quines mirades especials hi projecten?

Quinze periodistes catalans de rellevància, quinze veus influents, s’han deixat entrevistar per Toni Vall per reflexionar sobre la seva trajectòria, el nostre periodisme i el nostre país.

Els entrevistats són: Martí Anglada, Alfons Arús, Jordi Basté, Ramon Besa, Àngel Casas, Josep Cuní, Manel Fuentes, Ferran Monegal, Rafel Nadal, Gemma Nierga, Julia Otero, Pilar Rahola, Toni Soler, Joan M. Tresserras i Vicenç Villatoro.

El dimecres 28 de novembre a les 19h la sala d’actes de la Biblioteca acollirà la presentació d’aquest llibre, organitzada per Deu i onze edicions.

Un pensament sobre “Presentació del llibre: “Les veus de la influència” de Toni Vall

1. Retroenllaç: Bloc de la Biblioteca Pública de Lleida » Programació d’activitats: del 26 de novembre al 2 de desembre