L’esperit Nadalenc arriba a la Biblioteca!

Estimats usuaris de la biblioteca, ja s’acosta el Nadal! En poc més d’un mes, el tindrem aquí. És hora de començar els preparatius, treure la capsa de les decoracions i del pessebre, fer la carta als Reis Mags i pensar què cuinarem per les festes assenyalades.

Per ajudar-vos en aquesta tasca i donar-vos unes quantes idees novedoses, a la Sala de Préstec dediquem  l’expositor d’aquest mes de desembre a llibres de decoració i cuina, especialment indicats per a aquesta festivitat. Entre aquests llibres podeu trobar “Cómo hacer belenes“, “Decoraciones navideñas : tarjetas, elementos decorativos y regalos para toda la familia” i “El Llibre de les receptes d’hivern“. Segur que us seran de molta utilitat!

Us convidem a deixar el vostre comentari sota de la notícia amb les vostres pròpies idees, per a que la celebració del Nadal, aquest any, sigui tant bonica com la d’anys anteriors.