Programació d’activitats: del 17 al 22 de desembre

Dimarts 18 de desembre
Trobada del grup de lectura de novel•la negra/policíaca,  entorn l’obra de Harlan Coben. Organitza: Grups de Lectura Biblioteca Pública. Horari: 18 h. Espai Màrius Torres.

Hora del Conte. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil Biblioteca Pública amb la col•laboració dels alumnes de la Facultat de Ciències de l’Educació. Horari: 18 h. Sala d’Actes.

Dimecres 19 de desembre
https://bibliotecalleida.files.wordpress.com/2012/10/bella-swan-jacob-black-edward-cullen01.jpgCicle de cinema juvenil: Saga Crepuscle, amb la projecció de la pel•lícula “Eclipse”, de David Slade, basada en la novel•la de Stephanie Meyer. Organitza: Àrea Infantil i Juvenil Biblioteca Pública. Horari: 17.30 h. Sala de Projeccions.

Taller per a infants de Pessebres Retallables i guarniments nadalencs, a càrrec de Carles Domènech. Cal inscripció prèvia (Àrea Infantil i Juvenil). Organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes en el seu 50 aniversari i la Biblioteca Pública. Horari:18 h. Pati Infantil i Juvenil.

Dijous 20 de desembre
Taller per a infants de Pessebres Retallables i guarniments nadalencs, a càrrec de Carles Domènech. Cal insccripció prèvia (Àrea Infantil i Juvenil). Organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes en el seu 50 aniversari i la Biblioteca Pública. Horari:18 h. Pati Infantil i Juvenil.

Xerrada i Presentació d’una guia sobre la malaltia d’Alzheimer, adreçada a familiars d’afectats. Organitza: Conferència col.legi de  Psicòlegs. Horari:19 h. Sala d’Actes.

Exposicions
Exposició del XXXVIII Concurs Infantil i Juvenil de Pessebres. Organitza: Agrupació Ilerdenca de Pessebristes,en el seu 50 aniversari. Calendari: del 17 de desembre al 6 de gener. Espai Pati Àrea Infantil i Juvenil.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )