Programació d’activitats: del 14 al 20 de gener

Dimecres 16 de gener
Cicle de cinema musical amb la projecció de la pel•lícula: “Siete novias para siete hermanos”. Organitza: Àrea d’Audiovisuals de la Biblioteca Pública. Horari: 17.30 h. Sala de Projeccions.

Dijous 17 de gener
Visita escolar: Escola Francesco Tonucci. Horari: 10 h.

Divendres 18 de gener
Curs “L’Ètica en el Sistema de Serveis Socials: Els Comitès d’Ètica”. Curs adreçat al personal del Departament de Benestar Social i Família. Organitza: Departament de Benestar Social i Familia. Horari: de 10 a 14 h. Sala d’Actes.

Visita escolar: Llar d’Infants Borràs. Horari: 10 h.

Dissabte  19 de gener
Grup de lectura de Novel.la Contemporània, entorn el títol “Sense sang”, d’Alessandro Baricco. Organitza: Biblioteca Pública. Horari: 11 h. Espai Màrius Torres.

Exposicions
I Certamen de fotografia  sobre  malaties reumàtiques. Organitza: Lliga Reumatològica Catalana. Delegació de Lleida. Del 15 al 31 de gener. Claustre Hemeroteca.

La biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la biblioteca pública de Lleida.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat