Sessió de formació en l’ús del catàleg ARGUS

La Biblioteca ha organitzat una sessió de formació en l’ús del catàleg ARGUS, el catàleg de les biblioteques públiques de Catalunya.

La sessió està adreçada a usuaris majors d’edat i té com a objectiu donar a conèixer el funcionament del catàleg per tal que els usuaris siguin autònoms en la cerca de documents a les biblioteques, i puguin treure profit de les funcionalitats que ofereix.

Els participants, no només podran aprendre a cercar documents al catàleg, sino que a més, aprendran a crear un compte d’usuari per renovar els documents que tenen en préstec amb el seu carnet i a utilitzar altres opcions.

La sessió, d’aproximadament una hora de durada, es realitzarà a l’aula de formació de la Biblioteca (2a planta), i els interessats a participar-hi cal que s’inscriguin prèviament al taulell de l’Àrea d’Adults (1a planta).

S’han previst 5 edicions de la sessió de formació, que es duran a terme els dies 7 de febrer, 7 de març, 4 d’abril, 2 de maig i 6 de juny a les 18h.

Us animem a participar-hi!