Programació d’activitats: del 28 de gener al 2 de febrer

Dimarts 29 de gener
Sessió del grup de lectura de novel•la  negra, entorn l’obra  Plinio, de F. García Pavón. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Espai Màrius Torres. ACTIVITAT ANUL.LADA

Dimecres 30 de gener
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Educació-IME. Horari: 12 h. Lloc: Aula de Formació.

Dijous 31 de gener
Presentació del llibre Societat Negra (Premi Crims de Tinta), d’Andreu Martín. Organitza: RBA Libros i La Magrana. Horari: 19’30 h. Sala d’actes.

Divendres, 1 febrer
Visita escolar. Llar d’Infants del Centre Històric. Horari: 10 h.
Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.

EXPOSICIONS
I Certamen Fotogràfic sobre l’impacte de les malalties reumàtiques. Organitza: Lliga Reumatològica Catalana.
Dies: Fins el 31 de gener. Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat