Nou espai de promoció del fons local a la Biblioteca

En motiu del 15è aniversari de la Biblioteca, hem posat a disposició de les editorials i productores un espai reservat a la secció “Tot de Lleida” (Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil) amb l’objectiu de donar suport a la promoció i difusió de les novetats editorials locals.

De forma periòdica exposarem les publicacions i material promocional de les editorials i productores que vulguin participar-hi, i en farem difusió per mitjà de la nostra pàgina web i xarxes socials.

Per inaugurar aquest espai, hem seleccionat el llibre Poesies de Màrius Torres, de Pagès editors. Es tracta d’una edició de les poesies de Màrius Torres a cura de Margarida Prats, amb il·lustracions de Joaquín Ureña.

Així mateix, cal recordar que a l’espai “Tot de Lleida” s’hi poden trobar novetats de temàtica local i una selecció de novel·les ambientades a Lleida i província. Tot aquest material és prestable amb el carnet de biblioteca del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

Us convidem a visitar-lo!

Un pensament sobre “Nou espai de promoció del fons local a la Biblioteca

1. Retroenllaç: Blog de la Biblioteca Pública de Lleida » L’espai “Tot de Lleida” us recomana…