Carnaval a l’Àrea Infantil i Juvenil

Aquest any el Carnestoltes, com es coneix la festa a Lleida,  se celebrarà entre els dies  6 i 13 de febrer . Cal destacar que la rua central de la festa amb les seves carrosses i comparses està prevista  pel dissabte dia 9 de març a les 18 hores.

Podeu consultar el programa, amb multitud d’actes: el ball del vermut,  degustació del pastís de carnaval, concurs infantil de disfresses, actuacions de teatre i algun altre espectacle.

Aprofitant la celebració d’aquesta festa la Biblioteca ha elaborat una guia amb tots els documents que disposa sobre aquesta temàtica i els ha posat a disposició dels usuaris a través d’una petita exposició.

Podeu descarregar-vos la guia clicant al següent enllaç: Guia carnestoltes 2013.

Aquestes petites accions estan pensades per ajudar-vos a trobar moltes idees sobre disfresses i maquillatges i poder així gaudir de la festa amb idees originals i atractives.

Us desitgem una bona festa que acabarà amb l’Enterrament de la Sardina, que se celebrarà el dimecres de Cendra.