Cos i Ment, expositor temàtic del febrer

Aquest mes de febrer la Sala de Préstec dedica el seu expositor als llibres d’autoajuda i teràpies naturals.

Hi podreu trobar llibres que parlen de les emocions, superació personal, teràpies emocionals, etc, i també sobre teràpies alternatives com la fisioteràpia, els massatges, aromateràpia, musicoteràpia, plantes medicinals, meditació, ioga o pilates, entre d’altres.

Una vegada haguem tret l’expositor podreu trobar tots els documents sobre aquesta temàtica al centre d’interès “Cos i Ment”.

Les últimes adquisicions que us podeu emportar en préstec d’aquest Centre d’Interès són:

Busca tu elemento : aprende a ser creativo individual y colectivamente de Ken Robinson.
El Triunfador humilde : el éxito y el bienestar emprenden un nuevo rumbo de Bernabé Tierno.
La 3a alternativa : para resolver los problemas más difíciles de la vida de Stephen R. Covey.
Reinventarse : tu segunda oportunidad de Mario Alonso Puig.
Musicoterapia : de la teoría a la práctica de Rolando O. Benenzon.
El Gran libro de la meditación de Ramiro A. Calle.

Ja sabeu que podeu endur-vos els materials de la biblioteca en préstec durant 30 dies, així que us animem a visitar-nos!