Programació d’activitats: de l’11 al 17 de febrer

Dimarts 12 de febrer
Visita escolar. Col•legi Santa Anna. Horari: 10 h.

Dimecres 13 de febrer
Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Educació-IME. Horari: 12 h.Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema d'hivern: musicalsCicle de Cinema Musical: “Fiebre del sábado noche”, del director John Badham i protagonitzada per John Travolta. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 17’30 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 14 de febrer
Sessió del grup de lectura de cinema i literatura, entorn l’obra “Atlas de Geografia Humana”, d’Almudena Grandes. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

Sessió informativa de l’Institut Químic de Sarrià (IQS). Organitza: Institut Químic de Sarrià. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Divendres 15 de febrer
Visita escolar. Llar d’infants Borràs. Horari: 10 h.

Taller d’alfabetització. Projecte “Treball als barris”. Organitza: Institut Municipal d’Educació-IME. Horari: 12 h. Lloc: Aula de Formació.

Dissabte 16 de febrer
Projecció i debat “Llibertat per a néixer”, a càrrec de Montse Bach i Rosa Escribà. Organitza: El Parto es Nuestro (EPEN). Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Sessió del grup de lectura de novel•la contemporània, entorn l’obra “Cien años de soledad”, de Gabriel García Márquez. Organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 11 h. Lloc: Espai Màrius Torres.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul•lacions  dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública.
Més informació:  http://bibliotecalleida.gencat.cat